Does Wine Consumption Increase the Risk of Breast Cancer?
Saturday September 29, 2007
There have been several studies that concluded conflicting results as to whether wine consumption does or does not increase a woman's risk for breast cancer. This article on WebMD tracks the results of a few studies with relative risk broken out more clearly. An interesting read indeed...


Comments
No comments yet. Leave a Comment